Najczęściej zadawane pytania

Kategoria pytań:

Co jest zawarte w ramach serwisu sprzątania?

Nasi w pełni przeszkoleni pracownicy zapewniają pełne wysprzątanie Państwa apartamentu (czas serwisu uzależniony jest od jego wielkości). Łóżka zostaną przygotowane z wykorzystaniem naszej pościeli. Uzupełnimy środki higieniczne (papier toaletowy – 2 rolki, szampon, żel pod prysznic) oraz zaopatrzymy w herbatę, kawę i cukier. Zaufaj nam – gdy przygotujemy Twoje mieszkanie, goście będą maksymalnie zadowoleni!

Podczas sprzątania pokoi nasz personel poinformuje o wszystkich widocznych szkodach spowodowanych przez pobyt gości. Nie możemy jednak zagwarantować, że zgłoszony zostanie każdy najmniejszy ślad, plama bądź zadrapanie, gdyż nierealne jest sporządzenie pełnej inwentaryzacji w owym czasie.

Co wymaga dodatkowych nakładów/jest poza zakresem standardowej usługi sprzątania?

Nasze usługi sprzątania polegają na przygotowaniu mieszkania do podjęcia w nim nowych gości oraz skupieniu się na odpowiedniej jego prezentacji. Jeżeli sytuacja wymaga dodatkowego nakładu pracy i jesteśmy sami w stanie wykonać poniższe czynności, wówczas doliczane są one do kwoty należnej za sprzątanie obiektu. W wyjątkowych przypadkach korzystamy z zewnętrznych firm, które fachowo zajmą się poniższymi zagadnieniami.
* czyszczenie piekarnika (zakres sprzątania obejmuje czyszczenie blach)
* mycie okien, mycie ścian
* konserwacja mebli
* mycie i konserwacja dywanów
* czyszczenie zewnętrznych okien
* usuwanie odchodów zwierząt
* sprzątanie ogrodów oraz znajdujących się tam obiektów
* usuwanie pleśni i substancji niebezpiecznych
* podnoszenie ciężkich mebli
* czyszczenie powierzchni powyżej zasięgu rąk
* czyszczenie ciężko zabrudzonych powierzchni
* tępienie pasożytów i owadów
* czyszczenie garażu

Czy dostarczacie środki czystości?

Jak najbardziej. Nasza ekipa sprzątająca ma do dyspozycji profesjonalne środki czystości na swoim wyposażeniu. W przypadku chęci używania specjalnych środków w Państwa mieszkaniu prosimy o odpowiednią informację podczas rezerwacji usługi.

Co powinienem przygotować w mieszkaniu?

Na wyposażeniu mieszkania powinien znaleźć się odkurzacz, szczotka do czyszczenia toalety, wiadro i mop. Dodatkowo potrzebne będą 2 komplety kluczy do wysprzątania i przygotowania mieszkania oraz dodatkowy komplet kluczy przeznaczony dla Państwa gości.

Dodatkowe konieczne elementy wyposażenia np. łazienki, aneksu kuchennego czy strefy dziennej nasi doradcy omawiają indywidualnie z Właścicielem obiektu.

Czy mogę zamówić samą pościel?

Dostarczamy pościel wyłącznie w ramach usługi sprzątania mieszkań, dzięki czemu zapewniamy ścielenie łóżek zgodnie z hotelowymi standardami.

Czy wypierzecie moje prześcieradła oraz ręczniki?

Korzystamy z najlepszy pralni, jednak nie oferujemy usługi samego prania pościeli. Czysta pościel jest zawsze zawarta w ramach usługi sprzątania mieszkań.

Jaki rodzaj pościeli oferujecie w ramach usługi sprzątania?

W ramach ofert promocyjnej, przy okresie trwania umowy minimum 3 lata, wyposażamy Państwa mieszkanie w nową wysokiej jakości pościel hotelową i piękne białe ręczniki, które pozostają to na zawsze Państwa własnością. Przy współpracy na krótszy okres oddajemy do dyspozycji gości własną pościel w ramach ceny za sprzątanie obiektu, która to pozostaje własnością www.renters.pl

Co jest zawarte w ramach usługi Zameldowanie?

W ramach usługi Zameldowanie oferujemy 45 minut oczekiwania na gościa. Jeden z naszych sympatycznych pracowników powita Państwa gości, pokaże im mieszkanie, przekaże wszelkie instrukcje użytkowania oraz podzieli się z gośćmi kilkoma wskazówkami na temat okolicy i miejsca, w którym właśnie się zatrzymują.

Ze względu na ograniczoną ilość hostów prosimy mieć na uwadze, że usługa ta może być niedostępna w szczycie sezonu i wybranych miejscowościach. Wówczas zaoferujemy Twoim gościom samodzielny odbiór kluczy z sejfu typu lockbox.

Co stanie się, gdy moi goście spóźnią się po odbiór kluczy?

W takich przypadkach goście mogą odebrać klucze z sejfu typu lockbox umieszczonego w pobliżu wejścia do domu/apartamentu. W sytuacjach nadzwyczajnych klucze może przekazać osobiście, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, nasz personel.

Jaki jest koszt sprzątania apartamentu oraz wymiany pościeli?

Koszt całkowity zależny jest od wielkości domu/mieszkania oraz ilości łóżek w Państwa obiekcie i wynosi od 100 zł netto za obiekt.

Jaki jest koszt instalacji szafek przeznaczonych do przechowywania kluczy?

W zależności od uwarunkowań Państwa apartamentu oferujemy możliwość instalacji sejfów typu lockbox, dzięki którym goście przy użyciu kodu będą mogli samodzielnie odebrać klucze. Koszt instalacji sejfu wynosi 200 zł netto.

W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Wszystkie nasze usługi muszą zostać zarezerwowane za pomocą strony www.www.renters.pl i muszą zostać opłacone z góry. Nie przyjmujemy zamówień poprzez kontakt telefoniczny bądź e-mail, z wyjątkiem pilnych rezerwacji (patrz poniżej).

Jak upewnić się, że moja rezerwacja została zaakceptowana?

Kiedy skorzystają Państwo z rezerwacji naszych usług za pomocą strony www.renters.pl, automatycznie wysłany zostanie e-mail zawierający potwierdzenie oraz szczegóły złożonej rezerwacji. W przypadku braku otrzymania takiej wiadomości prosimy o kontakt pod adresem hello@renters.pl – sprawdzimy, czy nie wystąpiły żadne problemy techniczne.

Czy jest możliwość skorzystania z rezerwacji last minute?

W przypadku pilnych rezerwacji nadchodzących w ciągu 48 godzin, prosimy o kontakt e-mail na hello@renters.pl. W ciągu najbliższych 24 godzin odpowiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować zlecenie i przyjąć Państwa gości.

Czy mogę edytować bądź anulować moją rezerwację?

Oczywiście – w celu dokonania jakichkolwiek zmian w Państwie rezerwacji prosimy o kontakt e-mail na hello@renters.pl. W ciągu 1 dnia roboczego potwierdzimy zmianę lub anulowanie zamówionej usługi. W przypadku zmian w rezerwacji dokonanej na mniej niż 48 godzin przed planowanym rozpoczęciem usługi mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 48 godzin przed planowanym rozpoczęciem usługi koszty nie zostaną zwrócone.

Czy Renters oferuje swoje usługi również w weekendy i święta?

Tak, oferujemy nasze usługi również w te dni. Święta i weekendy to okresy, w których jest najwięcej rezerwacji w obiektach turystycznych.

W jaki sposób mogę dostarczyć klucze?

Prosimy w tym celu o kontakt z naszym biurem pod adresem email hello@renters.pl lub o telefon pod numerem 736 734 964

Ile kompletów kluczy będzie potrzebnych?

W przypadku korzystania z usług zameldowania oraz sprzątania apartamentów wymagamy minimum 2 kompletów kluczy. W apartamencie powinien też znaleźć się 1 dodatkowy komplet kluczy, który pozostanie tam po wymeldowaniu gości.

Czy możecie wydać gościom swój komplet kluczy?

Nie. Z naszego doświadczenia wynika, że cały proces świadczenia usługi działa dużo płynniej, jeżeli Renters będzie w posiadaniu 2 kompletów kluczy, a goście pozostawią własny komplet w apartamencie. W przypadku wystąpienia problemów z doręczeniem kluczy prosimy o kontakt na hello@renters.pl w celu uzgodnienia szczegółów.

Czy możecie odebrać ode mnie klucze do apartamentu?

Istnieje możliwość odebrania kluczy bezpośrednio z wybranego przez Państwa miejsca w godzinach od 8:00 do 20:00. W tym celu obowiązuje dodatkowa opłata za odbiór – mogą Państwo zamówić taką usługę podczas dokonywania rezerwacji online za pomocą naszego serwisu.

Zrób to już teraz!
Dodaj swój apartament i zacznij zarabiać więcej.

Trwa ładowanie